کسب رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در جشنواره شهید رجایی

جشنواره شهید رجایی استان یزد، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد به عنوان دستگاه برگزیده در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی»، سال 1399 در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» از میان دستگاه اجرایی استان یزد، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در نشست شورای برنامه ریزی استان که در روز پنج شنبه چهارم شهریور 1400 هم زمان با آغاز هفته دولت و روز کارمند برگزار گردید .اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به عنوان دستگاه برگزیده در ارزیابی عملکرد سال 99 با کسب امتیاز 1865.92 از سقف 2000 امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه "آموزشی، پژوهشی و فرهنگی" معرفی گردید.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه های اجرایی کشور و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد و اصلاح نظام اداری دستگاه های اجرایی برگزار می گردد.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان تنها متولی تخصصی پرورش خلاقیت و استعداد کودکان و نوجوانان در سال 99 با به کاربستن ساختارهای فرهنگی سعی در اعتلای برنامه ها و اهداف خود در جهت برآورده ساختن نیازهای نسل امروز نموده و تلاش کرده است تا با برنامه ریزی دقیق در جهت روز آمد سازی ، کیفیت بخشی ، افزایش دامنه فعالیت ها و توجه به فن آوری های نوین در فضای مجازی در اجرای فعالیت ها و جذب و پایدار سازی اعضا به اهداف و استانداردهای شاخص های اختصاصی ارزیابی  دست یابد.

255.jpg

همچنین کانون پرورش فکری استان یزد در زمینه ارزیابی شاخص های عمومی در جهت اصلاح نظام اداری در سال 99 با فراهم سازی و گسترش بستر توسعه دولت الکترونیک و توجه ویژه به ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان و نظام مدیریت عملکرد توانسته است رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این مراسم لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه برگزیده جشنواره در گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی در سال 99 دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =