جشنواره شهید رجایی استان یزد، با معرفی دستگاه های برتر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ،در نشست شورای برنامه ریزی استان که در روز پنج شنبه چهارم شهریور 1400 هم زمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار گردید .اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به عنوان دستگاه برگزیده در ارزیابی عملکرد سال 99 با کسب امتیاز 1865.92 از سقف 2000 امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه "آموزشی، پژوهشی و فرهنگی" معرفی گردید.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه های اجرایی کشور و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد و اصلاح نظام اداری دستگاه های اجرایی برگزار می گردد.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان متولی تخصصی پرورش خلاقیت و استعداد کودکان و نوجوانان در سال 99 با به کاربستن ساختارهای فرهنگی سعی در اعتلای برنامه ها و اهداف خود در جهت برآورده ساختن نیازهای نسل امروز نموده و تلاش کرده است تا با برنامه ریزی دقیق در جهت روز آمد سازی ، کیفیت بخشی ، افزایش دامنه فعالیت ها و توجه به فن آوری های نوین در فضای مجازی در اجرای فعالیت ها و جذب و پایدار سازی اعضا به اهداف و استانداردهای شاخص های اختصاصی ارزیابی  دست یابد.

همچنین کانون پرورش فکری استان یزد در زمینه ارزیابی شاخص های عمومی در جهت اصلاح نظام اداری در سال 99 با فراهم سازی و گسترش بستر توسعه دولت الکترونیک و توجه ویژه به ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان و نظام مدیریت عملکرد توانسته است رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این مراسم لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه برگزیده جشنواره در گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی در سال 99 دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =