بازدید نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی از کانون

عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم شهرستان سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی به همراه محسن پورزارعی، فرماندار این شهر با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سروستان، با مربیان به گفتگو نشست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، نماینده و فرماندار سروستان ضمن بازدید از فعالیت‌های کانون در ایام مختلف سال و آشنایی با فعالیت‌های فر هنگی، هنری مرکز به‌ویژه در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، پای صحبت‌های مربیان مرکز سروستان نشستند.
بر اساس این گزارش، بتول فرجودی، مربی‌مسوول مرکز سروستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف کانون، خواستار راه‌اندازی کتاب‌خانه سیارروستایی سروستان شد که پیش از این نیز در رابطه با تهیه خودرو سیار، مکاتبه‌هایی با مسوولین شهر صورت گرفته است. فرجودی همچنین به مشکلات اخذ سند مالکیت ساختمان کانون در سروستان اشاره و در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی کانون  با نماینده شهر گفتگو کرد. 


نماینده مردم سروستان،کوار وخرامه در مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار و تهیه خودرو سیار قول مساعدت داد و خواستار پیگیری و ارسال نامه مجدد از سوی مرکز شد تا در صورت تأمین اعتبار به این مهم اقدام شود. او همچنین در رابطه با اخذ سند مالکیت و دفاع از نیروهای قراردادی کانون برای تبدیل وضعیت نیز قول همکاری و پیگیری داد. 
مرکز فرهنگی هنری کانون در سروستان در ۸۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز، سال ۱۳۶۰ تأسیس و آغاز به فعالیت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =