مسابقه کتاب‌خوانی «گلستان در آتش» برای نوجوانان کرمانی برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی «گلستان در آتش» به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر ویژه نوجوانان، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابداران کتاب‌خانه‌های عمومی استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر، کتاب «گلستان در آتش» روایتی داستانی از زندگی شهید محمدجواد باهنر به قلم ابراهیم حسن‌بیگی از انتشارات سوره مهر برای این مسابقه کتاب‌خوانی در نظر گرفته شده است.

بنابر این خبر، این مسابقه ویژه نوجوانان(۱۵تا ۱۸ سال)، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابداران کتاب‌خانه‌های عمومی استان و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و مشارکت نهاد کتابخانه‌های‌عمومی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این در حالی است که، آزمون این مسابقه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰همزمان با روز شعر و ادب فارسی از طریق سایت kerman.kpf.ir  و لینک https://kerman.kpf.ir/Competition به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «گلستان در آتش» ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام و شش جایزه ۲ میلیون ریالی به نوجوانان، سه جایزه دو میلیون ریالی به مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سه جایزه ۲ میلیون ریالی به کتابداران کتاب‌خانه‌های عمومی استان کرمان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه pdf کتاب «گلستان در آتش» را از اپلیکیشن «سوره مهر» خریداری و مطالعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =