کد خبر: 307132
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
بازدید 271
بازدید مدیرکل کانون از مرکز فرهنگی‌هنری قهورد

بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دهستان قهورد، علاوه بر بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری این روستا، با اعضا و خانواده‌هایشان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون به همراه معاون فرهنگی این استان از مرکز فرهنگی‌هنری قهورد بازدید کرد.
وی سپس در جلسه ای با رئیس شورا و دهیار روستا شرکت کرد.
ضرابی‌زاده در این دیدار به فعالیت‌های قابل اجرا در این مرکز اشاره کرد و گفت: علی‌رغم شرایط موجود، اعضا این کتابخانه را فراموش نکرده‌ایم، بلکه با کمک مربیان کتابخانه‌های سیار در نظر داریم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، علاوه بر امانت کتاب به اجرای سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بپردازیم.
ضرابی‌زاده خاطرنشان کرد که در این مدت پیشخدمت مرکز به وسیله موتور سیکلت به امانت کتاب در جلو درب منازل اعضا پرداخته است.
وی از مسئولان روستا خواست، جهت پویاتر شدن فعالیت‌های مرکز و اطلاع‌رسانی به کودکان و نوجوانان نهایت تلاش و همکاری را با کانون داشته باشند.
مدیرکل کانون هم‌چنین با حضور در بین خانواده‌های اعضا، به خواسته‌ها و مطالبات آنها گوش داد و پیرامون غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مطالبی را بیان کرد.
در پایان علاوه بر اهداء  کتاب به کودکان و نوجوانان، قول مساعد داد جهت فعال‌تر شدن هرچه بیشتر کتابخانه تلاش کند.
لازم به ذکر است، مرکز فرهنگی هنری قهورد در ۸۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است و دارای جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر و تعداد ۷۵ دانش‌آموز است که مدتی است به علت  شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا به صورت نیمه وقت فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =