کد خبر: 307139
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
تقدیر از مربیان و کارمندان نمونه

جلسه شواری فرهنگی در ۸ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل کانون خراسان رضوی و تقدیر از کارمندان نمونه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان در شروع این جلسه با تسلیت ایام محرم و آرزوی سلامتی برای تمام بیماران از زحمات همکارانی که در فرایند مرحله استانی جشنواره ی قصه گویی تلاش کرده بودند قدردانی و تشکر کرد.

مدیرکل کانون در ادامه این جلسه در خصوص کارگاه های تابستان صحبت و تاکید کرد که کیفیت کارگاه برخط می تواند در این شرایط کرونایی که بچه ها از حضور در مراکز محروم هستند نقش مثبتی در روحیه آنها داشته باشد.

وی در ادامه از دو مربی کارگاه های برخط سرکار خانم مطیع و آقای شهروزیان به عنوان مربیان نمونه کارگاه های برخط تابستان تقدیر کرد.

ابراهیم زره ساز به مناسبت هفته کارمند با تشکر از زحمات تمام همکاران استان از تعدادی از همکاران با تقدیم لوح تقدیر قدردانی کرد.

حسین علی اکبریان، سمیه کاظمی، اعظم نجف زاده، سمیه غضفری، الهام دهقان، پروین قهرمان نژاد، حسینعلی آبیاری، خلیل صداقت، علی خسروی به عنوان کارمند نمونه از مدیرکل کانون استان لوح سپاس دریافت کردند.

مدیرکل کانون استان طی مراسمی از نزهت شیخ زاده همکار بازنشسته کانون قدردانی کرد و گفت: سعادت بزرگی است که انسان سی سال برای بچه ها کار کند و شادی و عشق را به آنها ببخشد.

وی از تلاش صادقانه نزهت شیخ زاده تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =