جلسه‌ی برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته‌ی ملی کودک

جلسه‌ی برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی هفته‌ی ملی کودک با هدف نهادینه‌ کردن منشور حقوق کودکان در اجتماع و تولید برنامه‌های ‌امید افزا، دراداره‌ی کل کانون استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست که باحضور کارشناسان استان برگزارشد، محورهای موضوعی هفته‌ی ملی کودک با تاکید بر ارتقاء جایگاه اجتماعی کودکان و توجه به نیازهای روز آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین در جلسه برنامه‌های پیشنهادی خود را بیان کردند. 

توسعه‌ی بازی‌های آپارتمانی و بومی و محلی به عنوان مهم‌ترین عنصر تحرک و نشاط  آفرینی در شرایط قرنطینه‌ی خانگی، تمرکز بر بهداشت جسمی و سلامت روحی و روانی، تثبیت و بالابردن جایگاه کودکان در جامعه به لحاظ  حقوقی، ارتقا مهارت‌های زندگی و تقویت تاب‌آوری  اجتماعی، تلاش در جهت  زمینه‌سازی برای خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان مناطق کم‌برخوردار روستایی، آشناسازی کودکان با متون‌کهن،  ادبیات ملی و پیشینه‌ی فرهنگی، پرورش خلاقیت و رشد توانمندی‌های وجودی، فراهم‌سازی زمینه‌های هم‌گرایی و مشارکت‌ افزایی سازمان‌ها و دستگاه‌های کودک محور در برگزاری برنامه‌های اجرایی  و... از  مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =