نشست آسیب شناسی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی  برگزارشد

دبیرخانه‌ی قصه گویی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، روند اجرایی مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست که با هدف آسیب شناسی و  ارزیابی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی برگزار شد؛ اعضا  با بحث و بررسی پیرامون نقاط قوت و مشکلات اجرایی ،نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت برگزاری مطلوب‌تر و موثرتر جشنواره‌های آتی مطرح کردند.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به این‌که در حال حاضر بخش زیادی از فعالیت‌ها به جهت شرایط فعلی جامعه در  فضای مجازی برگزار می‌شود، کانون نیز در یک سال و نیم گذشته تلاش کرده تا خود را با فضای جامعه و مخاطبان همگام سازد و در این مسیر  از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای ارتباط مناسب با مخاطبان استفاده کرده است.

کبری اخلاقی نیا ضمن اشاره به تاثیرات تربیتی و اخلاقی قصه‌ها،و نقش زیر ساختی این فعالیت برای دیگر برنامه‌ها درباره لزوم بیان مشکلات و آسیب‌شناسی تمام فعالیت‌ها به ویژه قصه‌گویی و بیان مشکلات موجود و راه کارها و  ایده‌های خلاق گفت « وظیفه‌ی ما پاسخ مناسب به انتظار خانواده‌هاست» بنابر این باید با شناسایی نقاط ضعف و تلاش در جهت رفع آن‌ها  خدمات شایسته‌ای را به خانواده‌ها منتقل کنیم و مربیان فرهنگی در این زمینه نقش بسیار موثری  خواهند داشت.

گفتنی است؛ جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی یکی از رویدادهای مهم فرهنگی ‌و جریان‌های پایدار اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که امسال بیست و سومین دوره‌ی اجرایی خود را پشت سر می گذارد.‌ مرحله‌ی استانی این جشنواره در مرداد ۱۴۰۰با رویکرد مجازی به اجرا در آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =