نشست صمیمانه مسئولین کانون استان هرمزگان با والدین اعضا

در ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت نشست صمیمانه مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با والدین اعضا در بستر فضای مجازی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان؛ در نشستی با حضور والدین اعضای مراکز فرهنگی هنری سراسر استان، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون هرمزگان به پرسش‌های والدین پاسخگویی شد.

در ابتدای این نشست مجازی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب خصوصا شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت را نماد خدمتگزاری به ملت دانست .

وی با اشاره به این موضوع که کودکان و نوجوانان ولی نعمتان کانون پرورش فکری هستند؛ حضور والدین سراسر استان در این نشست را افتخاری برای خود و همکاران کانون دانست و افزود: در هفته دولت ضرورت دارد ارتباط ما با والدین که در واقع زمینه ساز حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کانون هستند،بیشتر شود. امیدواریم این جلسه نقطه عطفی برای ارتباطات دو چندان ما با هم باشد.

مدیرکل کانون گفت: کانون پرورش فکری با هدف پرورش انسان‌هایی فرهیخته و تربیت نسلی برومند برای آینده ایران اسلامی به وجود آمده است و ما برای محقق شدن این هدف نیاز به تمرین دارد و برای این تمرین زندگی نیازمند اقداماتی هستیم.  کانون از مربیان فرهیخته و آموزش دیده بهره جسته تا شرایط بهتری برای کودکان و نوجوانان  فراهم شود.

 وی در ادامه گفت: همچنین مراکز فرهنگی هنری که در واقع کتابخانه‌های ما هستند و در کنار آن کتابخانه‌های پستی  و واحدهای سیار شهری و روستایی برای همه فرزندان هرمزگانی بستر مناسبی را در راستای پرورش استعدادهایشان فراهم ساخته است.

پشتکوهی با اشاره به مراکز تخصصی علوم، سفال و کانون فراگیر بندرعباس از خدمات ویژه کانون در این مراکز سخن گفت و افزود: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ افتخار خدمت به کودکان و نوجوانان استان 

مدیرکل کانون هرمزگان در ادامه به گسترش کلاس‌های کانون زبان ایران در سال جاری اشاره کرد و گفت: کانون زبان ایران محیط مناسبی را با توجه به  شرایط ناشی از کووید ۱۹، در فضای مجازی فراهم ساخته تا شما و فرزندانتان بتوانید آموزش هشت زبان زنده دنیا را تجربه کنید.

پشتکوهی با اشاره به سایت کانون پرورش فکری گفت: کانون با قدمتی بیش از نیم قرن در حوزه کتاب ، فیلم و انیمیشن برای نسل‌ دیروز و امروز خاطره‌ها ساخته است و امروز شما می‌توانید با مراجعه به کانون مجازی به آدرس kpf.ir به شکل غیر حضوری و کاملا الکترونیک از خدمات کانون بهره‌مند  شوید.

در ادامه این نشست دو ساعته کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش راجع به فعالیت‌های مجازی کانون، برگزاری مهرواره‌ها و پویش‌ها و همچنین ارائه پیش بینی برنامه‌های فصل پاییز را توضیحاتی جامعی ارائه کردند.

پخش کلیپ انجمن سرود ، معرفی بخش مکاتبه‌ای، پخش تصاویر و فیلم کارگاه‌های تخصصی و پخش انیمیشن سلطان پنیر موش از محصولات کانون پرورش فکری، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =