رضایت‌مندی بیش از ۹۰درصد فراگیران کارگاه‌های فصل تابستان

مدیرکل کانون گلستان در جلسه شورای کانون مجازی گلستان به‌منظور بررسی کارگاههای فصل تابستان و برنامه‌ریزی کارگاه‌های برخط فصل پاییز، از رضایت‌مندی بیش از ۹۰درصد فراگیران در کارگاه‌های فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب با اعلام این خبر، گفت: در شرایط فعلی، تلاش‌هایی که به همت مربیان کانون در جهت برگزاری خلاقانه کارگاه‌های مجازی صورت می‌گیرد، بسیار ارزشنمد است و داده‌های آماری بدست آمده از فرم‌های نظر سنجی تکمیل شده توسط بیش از ۷۰ درصد از اعضای شرکت‌کننده در کارگاه نشان از رضایتمندی بیش از ۹۰ درصد فراگیران از کارگاه‌های فصل تابستان دارد.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و محدودیت‌های احتمالی ناشی از بیماری کرونا ضرورت برنامه‌ریزی و ارتقای کمی و کیفی کارگاه‌های برخط فصل پاییز را بسیار مهم تلقی نمود و ابراز امیدواری کرد با داده‌های بدست آمده از نظرسنجی کارگاههای فصول قبل، بتوان کیفیت خدمات را تقویت کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدرسان کارگاه‌های برخط، بر نقش مهم مربیان در شرایط کنونی با هدف تربیت نسل خلاق از طریق کلاسهای مجازی تاکید کرد

مدیرکل کانون استان گلستان در ادامه از کارشناسان خواست تا نظرات خود را  جهت برنامه ریزی مطلوب کارگاه‌های مجازی فصل پاییز اعلام کنند.

پایش مرحله ای کارگاه‌های فصل تابستان توسط کارشناسان ناظر و ارسال نقطه نظرات به مدرسین و جمع‌بندی لیست کارگاه‌های فصل پاییز از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =