گلستان، فعالترین استان شرکت کننده در بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مسئول کمیته‌ی قصه‌های ۹۰ ثانیه از پایش اولیه آثار ارسال شده به دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری خبر داد که در آن کانون پرورش فکری گلستان بیشترین آمار شرکت کننده را در بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، صادق کیانی‌مقدم با بیان این مطلب افزود: ۳۴۴۰ قصه ۹۰ ثانیه‌ای با حضور ۱۰ داور از ۹ استان کشور بازبینی اولیه شد.

مسئول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با بیان این‌که در حال حاضر کشور درگیر بیماری کرونا و محدودیت‌های خاصی است، گفت: پیش‌بینی می‌شد این بخش خیلی مورد استقبال قرار نگیرد اما با وجود همه این مشکلات و شرایط کنونی، استقبال قابل توجهی نسبت به این بخش صورت گرفته است.  

کیانی‌مقدم گفت: ۳۱ استان کشور در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ی زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بخش آزاد شرکت‌کننده داشته است و از این بین استان‌های خراسان رضوی، گیلان و گلستان بیشترین آثار را به خود اختصاص داده‌اند.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =