برنامه‌ریزی کانون در حوزه‌ سرگرمی براساس خرد جمعی است

دورهمی فعالان حوزه‌ی بازی و اسباب‌بازی روز ۱۶ شهریور به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع بررسی وضعیت صنعت اسباب‌بازی ایران به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای با اعلام این خبر گفت: کانون چندین سال است که نشست‌های تخصصی این‌چنینی را با موضوع اهمیت اسباب‌بازی در طول سال به بهانه‌هایی مثل جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی یا مشورت با تولیدکنندگان اسباب‌بازی در خصوص وضعیت موجود و مشکلات و راهکارهای مناسب، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند. این نشست‌ها به جهت هم‌فکری و تعامل با تمام بخش‌های مختلف صنعت اسباب‌بازی برای ارتقای این حوزه انجام می‌شود.
وی درباره‌ی نقش و اهمیت این نشست‌ها توضیح داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی است که امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا باید تدابیر مناسبی را اتخاذ کند و در این خصوص بهترین کسانی که می‌توانند کمک کنند دست‌اندرکاران این حوزه و تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران هستند.

 به گفته‌ی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ی کانون، این اداره‌کل در طی این سال‌های اخیر سیاست‌ها و برنامه‌های تولید خود را به صورت تعاملی و مشترک اجرا کرده؛ برای مثال برخی از تولیدات جدید اسباب‌بازی ایرانی و یا محصولات تجدید تولید پرمخاطب با همکاری تولیدکنندگان اسباب‌بازی طراحی و به بازار عرضه شده است.
حموله تاکید کرد که حمایت کانون از تولیدکنندگان جوان و یا معرفی ایده‌پردازان جوان و خلاق در حوزه‌ی طراحی اسباب‌بازی از جمله‌ی این اقدام‌های جدید بوده است.
دورهمی فعالان صنعت اسباب‌بازی که فراخوان شده به همت کانون پرورش فکری کودکان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزاری می‌شود.
دورهمی فعالان صنعت اسباب‌بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد و در آن تولیدکنندگان و طراحان این عرصه گرد هم می‌آیند تا آخرین تحولات حوزه‌ی سرگرمی و اسباب‌بازی را مورد بررسی قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =