کانون پرورش فکری برگزیده در جشنواره شهید رجایی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بعنوان دستگاه اجرایی برگزیده در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، ظهر امروز مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی براساس عملکرد سال 99 دستگاههای اجرایی، باحضور مدیران ارشد استان در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در این مراسم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بعنوان دستگاه اجرایی برگزیده در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی معرفی و مدیرکل این مجموعه تندیس و تقدیرنامه این جشنواره را دریافت کرد.

فرهاد آقابیگی ضمن تشکر از تمامی همکاران و مربیان کانون این رتبه را حاصل تلاش دلسوزانه همکاران خود در این مجموعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و نگاه بیشتر تمامی مجموعه ها به حوزه های فرهنگی خصوصا در حوزه کودک و نوجوان بتوانیم رسالت خود را در تربیت و پرورش خلاقیت سرمایه های اصلی این سرزمین ایفا کنیم.

یادآور میشود جشنواره شهید رجایی با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" هرساله با متولی گری سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =