برگزیده گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از میان ۲۰۲ سازمان، اداره کل و نهاد دولتی فعال در این استان به عنوان اداره کل برگزیده در" گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی" بیست و سومین جشنواره شهید رجایی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛
بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۹ و با استناد به دستورالعمل انتخاب دستگاه‌های برتر، کانون استان تهران توانست بر اساس اجرای درست، کامل و کارآمد مأموریت‌های ابلاغی به عنوان برگزیده در گروه‌های پنجگانه بر اساس مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی در فرآیند ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی استان تهران به  عنوان  اداره کل برگزیده در" گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی" بیست و سومین جشنواره شهید رجایی انتخاب و معرفی شود.

این مراسم که با حضور دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مسعود شفیعی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

 استاندار تهران با تقدیر از فعالیت و تلاش های کانون، با اهدای تندیس و تقدیر نامه از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران تقدیر کرد.

فاطمه تنهایی، مدیرکل کانون استان تهران نیز با بیان اهمیت جشنواره شهید رجایی به عنوان مرجع رسمی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور ،گفت: کانون استان تهران در این ارزیابی در  میان ۲۰۲ سازمان، اداره کل و نهاد دولتی به این رتبه نائل شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران تصریح کرد: با وجود موانع و سختی‌های ناظر بر فعالیت‌های فرهنگی در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، عملکرد کانون به فضل خداوند و تلاش همکاران استان بسیار خوب بوده است.

وی با تبریک کسب این عنوان به پرسنل کانون استان تهران، افزود: این رتبه حاصل تلاش همکاران توانمند در این استان  است و امیدواریم با حمایت و نگاه بیشتر تمامی مجموعه ها به حوزه کودک و نوجوان بتوانیم رسالت خود را در تربیت، پرورش و خلاقیت سرمایه های اصلی و آینده سازان کشورمان ایفا کنیم.

جشنواره شهید رجایی با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  هر سال برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =