فیلم‌های سینمایی کانون به‌صورت مجازی در خوزستان اکران می‌شود

هم‌زمان با روز ملی سینما در ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰، فیلم‌های سینمایی ساخته‌ی کانون پرورش فکری به‌صورت رایگان، در صفحات مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان برای اعضا کودک و نوجوان، اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مخاطبان و به منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آثار غنی سینمایی، به همت واحد کارشناسی هنرهای نمایشی کانون استان خوزستان، فیلم‌های سینمایی ساخته‌ی کانون، به مناسبت روز ملی سینما، در صفحات مجازی مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به آدرس khz.kpf.ir اکران خواهند شد.

فیلم‌های «باشو غریبه کوچک»، «دونده»، «خمره»، «ساز دهنی»، «رهایی»، «عمو سیبیلو»، «مسافر»، «یکی کم است» و ... از جمله فیلم‌های هستند که در مراکز کانون استان به نمایش در خواهند آمد.

بر اساس این گزارش از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌صورت مجازی با اجرای فعالیت‌های عمومی و تخصصی همچون، کتاب‌خوانی (شعر/داستان)، معرفی و بحث کتاب، معرفی و نقد کتاب، قصه‌گویی (فعالیت قصه‌گویی/ خوب شنیدن و خوب گفتن)، شناخت سرزمین، شناخت مفاخر، شناخت مشاغل، شناخت وقایع، پخش و بحث فیلم و پویانمایی، پخش و نقد فیلم و پویانمایی، نشریه نگاری (کاغذی/الکترونیک)، تمرین نقد و گفت‌وگو، آشنایی با قرآن و احادیث، نقاشی، خوشنویسی، ساخت عروسک نمایشی، کاردستی، شعر و قصه، کاغذ و تا، شاهنامه‌خوانی و ...میزبان کودکان و نوجوانان خوزستانی هستند.

گروه‌های سنی چهار سال به بالا (نوباوه)، هفت سال به بالا (نوجوان)، ۹ سال به بالا (نونهال)، ۱۲ سال به بالا (نو نگاه) و ۱۵ سال به بالا (نوجوان)، می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون خوزستان به نشانی khz.kpf.ir عضو مجازی کانون شوند و از فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون در بیش از سی شهر استان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =