کانون استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌ی برتر جشنواره‌ی شهیدرجائی را کسب کرد

اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و ‌نوجوانان  استان چهارمحال و بختیاری بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمانی به عنوان دستگاه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جشنواره‌ی شهید رجائی سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ا...آسمند سرپرست استان، احراز رتبه‌ی برتر بیست و چهارمین جشنواره‌ی شهید رجائی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر پرسنل خدوم این اداره دانست و افزود؛ معرفی توانمندی‌ها و کسب رتبه‌های متعدد برای این مجموعه ارزشمند است اما  آنچه در اولویت اهداف و برنامه‌ها قرار دارد و در تفکرات نیروهای این سازمان نهادینه شده است، خدمت به جامعه‌ی کودک و نوجوان استان و کوشش همه جانبه برای رشد و بالندگی آنان است.

خدا را شاکریم در شرایطی که اثرات ناشی از  بحران کرونا بر روحیه‌ی نشاط و پویایی جامعه سایه انداخته، با تکیه بر بازوهای توانمند آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کانون استان و همت همکاران متعهد و جهادگر در حوزه‌ی فرهنگ، هنر و ادبیات  کودک و نوجوان، توانسته‌ایم گام کوچکی در راه اعتلای گروه‌های هدف سازمان برداریم  و بخشی از ظرفیت های موجود را به جامعه و مردم معرفی کنیم.

وی در ادامه، با یاد کرد از مدیر کل سابق کانون فرزاد رحیمی، نقش مدیریتی و هدایتی وی را در این موفقیت، نقشی تاثیرگذار و ماندگار دانست و ابراز امیدواری کرد که اقدامات انجام شده در این مسیر امید به فردا و اعتماد به آینده را برای کودکان و نوجوانان این مرزو بوم به همراه داشته باشد.

جشنواره شهید رجایی به‌منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی کشور و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقای و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف به‌ منظور پایش عملکرد اجرای و اصلاح امور اداری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =