کد خبر: 307334
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
بازدید 196
مدیر کل کانون فارس با مربیان مرکز استهبان دیدار کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با حضور در مرکز فرهنگی هنری شهرستان استهبان، با مربیان این مرکز به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، طاهره سادات حمیدی، مربی مسوول مرکز، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه فعالیت‌های حضوری و مجازی، تعداد اعضا و مشکلات و موانع بر سر راه ارائه داد.

حمیدی، مکاتبه با نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید و کمک به رفع مشکلات مرکز و جذب بودجه را یادآور شد و اضافه شدن مربی و نیروی انسانی در مرکز را از مهم‌ترین درخواست‌های کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان مرکز استهبان گفت: مرکز فرهنگی هنری استهبان با حداقل نیروی انسانی، تلاش می‌کند تا از امکانات موجود، بیشترین بهره را برده و در خدمت به کودکان و نوجوانان بکوشد. کامرانی به مربیان مرکز استهبان قول مساعد داد که ضمن بررسی مشکلات مرکز، تلاش خواهد کرد تا مشکلات احتمالی موجود را از سر راه بردارد و از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کانون استان برای کمک به رفع مشکلات استفاده کند.

در این دیدار، از سیده هستی معصوم‌پور، عضو نوجوان نویسنده و کتاب‌خوان مرکز استهبان، تقدیر شد. او ۱۳ سال دارد و از کلاس اول دبستان به عضویت کانون درآمده و در زمنیه‌های مختلف، موفق به کسب مقام شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =