حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در مرکز سامد

روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی سوالات شهروندان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کانون استان در راستای اجرای مفاد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ریاست جمهوری و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه به منظور ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرای روز چهارشنبه ۱۷  شهریورماه با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.

در این ارتباط مستقیم شهروندان سوالات خود را در خصوص  چاپ کتاب کودک و نحوه انتشار آثار، چگونگی برگزاری دورهای کانون زبان، چگونگی ارائه خدمات فرهنگی هنری در دوره کرونا، نحوه تهیه محصولات کانون (کتاب، اسباب بازی و ...) را با مدیرکل کانون مطرح کردند.

گفتنی است سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت است که همشهریان می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستقیم مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =