کد خبر: 307338
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
بازدید 478
معاون فرهنگی کانون فارس معرفی شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با صدور حکمی مژده دستوری را به عنوان معاون فرهنگی اداره کل کانون استان فارس منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس، طی حکمی مژده دستوری را به عنوان معاون فرهنگی کانون فارس معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب شایستگی، توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و اخلاقی با پیشنهاد این مدیریت و تأیید شورای انتصابات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شما را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به پروردگار بزرگ و بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی و ایرانی، خلاقیت‌های فردی و ایجاد تعامل سازنده و مؤثر با همکاران و دیگر نهادها و سازمان‌ها بتوانید خدمات ارزنده‌ای را با بهره‌گیری از رهنمودها و سیاست‌های مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار در حوزه کاری خود برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان دیار پهناور فارس ارایه نمایید.

مژده دستوری، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است و پیش از این به عنوان مربی فرهنگی، مربی‌مسوول فرهنگی، کارشناس فرهنگی، کارشناس‌مسوول آفرینش‌های ادبی و کارشناس‌مسوول فرهنگی در کانون فارس خدمت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =