بررسی راه‌های بهبود کیفیت خدمات آموزشی کانون زبان در استان کهگیلویه و بویراحمد

در وبیناری با حضور کبری اخلاقی نیا مدیر کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان و مدرسان استان روش‌های بهبود کیفیت خدمات آموزشی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، کبری اخلاقی نیا به ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های استان در جهت تحقق شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران"، با همکاری همۀ اعضای خانواده کانون به ویژه مدرسان پرداخت.

کبری اخلاقی نیا همچنین ضمن تشریح سیاست‌های نوین کانون زبان کشور در حوزه ارتقاء سطح آموزش و پژوهش  ابراز داشت: کانون زبان بعنوان یکی از مراکز بسیار مهم با کیفیت بالا در آموزش زبان انگلیسی و غیر انگلیسی است که امید است  وضعیت مدرسان در سطوح مختلف ارتقا یابد.

وی بر لزوم گسترش مراکز کانون زبان در استان کهگیلویه و بویراحمد ، همکاری تمامی همکاران و مدرسان در این خصوص تاکید  و  از زحمات و تلاش‌های مدرسان وکارکنان قدردانی و بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین کانون زبان و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

مدیرکانون زبان استان همچنین دربارۀ پیشنهادات تعدادی از مدرسان در خصوص موارد ارتقا کیفی خدمات آموزشی کانون زبان، راهکارهایی را ارائه کرد.

در پایان این وبینار کبری اخلاقی نیا  به جمع‌بندی مطالب ارائه شده پرداخت و بر لزوم برگزاری بیشتر چنین برنامه‌هایی تاکید کرد.

در بخش دیگری از این وبینار مدرسان به ارائۀ تجربیات خود در خصوص  راهکارهای ترغیب کودکان به حضور در کلاس‌های آنلاین، راه‌های ارتباط موثر با زبان‌آموزان، چگونه خروجی مورد انتظار را از کلاس‌های آنلاین و راه‌های  انگیزه بخشی کلاس‌های غیرحضوری پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =