برگزاری اردوی مجازی «سفر به سرزمین بی‌بی مینو»

اردوی مجازی به شهرستان میناب «سفر به سرزمین بی‌بی مینو» در بستر فضای مجازی با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای مراکز استان هرمزگان از سوی مرکز ثابت و کتابخانه پستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ «سفر به سرزمین بی‌بی مینو» عنوان اردوی مجازی کانون پرورش فکری شهرستان میناب بود که با همکاری کتابخانه‌ی پستی، شهرداری و گروه هنری رنگین کمان برگزار شد.

 مرضیه فیروزی مسئول کانون میناب هدف از این اردو را جذابیت بخشیدن به فعالیت‌های ۶۲ گانه‌ی کانون عنوان کرد.

وی آشنا شدن اعضای کانون پرورش فکری کل استان هرمزگان را با آداب و رسوم صنایع دستی و مناطق گردشگری این شهرستان، از دیگر اهداف این اردو عنوان کرد.

 این سفر مجازی با خوش آمدگویی عضو نوجوانان مرکز میناب شروع شد و با اجرای گروه هنری رنگین کمان که در قالب شعر و نمایش به معرفی آداب و رسوم بازی‌های محلی و اجرای مسابقه پرداختند لحظات شادی را برای اعضا خلق کردند.

اعضا در این سفر مجازی به صورت زنده با صنایع‌دستی میناب به شرکت تعاونی کاش و پیش سفرکردند و با توضیحات کامل صادقی مدیرعامل این شرکت با انواع صنایع دستی این شهرستان که قدمت دیرینه دارد؛ آشنا شدند.

 در ادامه این سفر مجازی مکان‌های دیدنی و گردشگری میناب در قالب محتوی صوتی و تصویری به مخاطبان ارایه شد.

 در ارتباط زنده‌ی این مرکز چیچکای مم گپو(قصه مادربزرگ) با حضور سکینه فیروززاده برگزیده بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش مادربزرگ و پدربزرگ، با قصه‌ روباه اجرا شد.

اردو مجازی «سفر به سرزمین بی‌بی مینو» در نیمه دوم شهریور ماه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =