برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در ایلام کلید خورد

سرپرست کانون و مدیران کل ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به دیدار عضو مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام رفتند و پای اجرای هنرمندانه‌اش نشستند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرآغاز برنامه‌ریزی برای هفته ملی کودک با دیدار سرپرست کانون استان ایلام ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های استان از کودک عضو مرکز فراگیر و کارگاه تخصصی بازیگری کانون کلید خورد.
بر اساس این ‌گزارش در این دیدار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرایطی فراهم شد تا ام‌البنین کودک دارای توانایی‌های ویژه با حسن تولیده بازیگر هنرمند و مدرس کارگاه تخصصی بازیگری کانون از نزدیک دیدار و دقایقی با او به گفت‌وگو بپردازد.
در این دیدار از طرف‌محمدرضا رستم‌پور سرپرست کانون لوح سپاس، چندین جلد کتاب کودک و یک عروسک سارا به نمایندگی از تمام کودکان به ام‌البنین اهدا شد.
 همچنین از طرف سمیه حیدری مدیر کل نهاد کتابخانه‌ها نیز بسته‌ی فرهنگی کتاب و نوشت افزار به این کودک دارای نیازهای ویژه اهدا شد.
 عمران خودآموز مدیرکل و حمدالله نوروزی مدیر حراست فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تامین تدارکات این نشست قول همکاری بیشتر و فراهم شدن امکان حضور کودکان با نیازهای ویژه در برنامه‌های هنری ارشاد را دادند.
برنامه‌ریزی هفته ملی کودک با این دیدار آغاز شده و به زودی جزییات برنامه‌های پیشنهادی ایلام اعلام و از ۱۶ مهرماه به مدت یک هفته به اجرا در می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =