کد خبر: 307366
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
بازدید 413
آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون استان قم

مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به‌صورت حضوری و مجازی شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با توجه به محدودیت تجمعات در دوران کرونا با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان، مدیرکل استان، معاون فرهنگی کانون، کارشناسان و مسئولین و برگزار شد.

هم‌زمان با پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره ۲۳ در مرحله استانی از صفحه اینستاگرام و فضای اسکای روم، برگزیده در رده‌های سنی «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها»، «زنان و مردان» و «دختران و پسران» معرفی شدند.

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ضمن تشکر از عوامل دبیرخانه اجرایی قصه‌گویی و شرکت‌کنندگان این جشنواره اشاره کرد، ارتقاء کیفیت در قصه‌گویی یک تلاش مضاعف نیاز دارد.
وی افزود: مربیان در این مسیر باید آموزش‌های لازم را بینند و با ابزارهای جدید آ شنا شوند و از ابزارهای جدید برای خلق قصه‌های جدید استفاده کنند.

حامد حجتی بخش پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای در شیوه جدیدی این جشنواره دانست و بیان کرد: پادکست پدیده جدیدی در تولید محتواست، که مربیان برای تولیدات صوتی نیاز به آموزش‌های بیشتر دارند.


در پایان این مراسم، پس از خواندن بیانیه هیئت‌داوران، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.


در بخش زنان و مردان؛ ایمانه خلیلی با قصه «ایوانی رو به جاده» به‌عنوان نفر اول، فهیمه مرزبان با قصه «جادوگر خودخواه» نفر دوم، مهین رئوف با قصه «بدترین جشن تولد ماربوآ» نفر سوم و محسن کریمی با قصه «به دنبال فلک» و فاطمه نوری با قصه «کار بزرگ» شایسته تقدیر شدند.
جهت تشویق اعضای انجمن قصه‌گویی و نفرات آزاد شرکت‌کننده در این جشنواره از خانم‌ها زهرا مرادی نعمت با قصه «امین‌ترین دوست» و خانم مریم سمیرانی با قصه «دختر کوچولوی زرنگ» تقدیر ویژه کردند.
در بخش دختران و پسران محمدامین اصغری با قصه «خانه پرسروصدا» به‌عنوان نفر اول، زهرا علیئی با قصه «آدم کوچولوی گرسنه» نفر دوم، فاطمه کدخدا قلی با قصه «عطسه فیل» نفر سوم تقدیر شدند.
درعین‌حال زینب آخوندی با قصه «استاد محمد پینه‌دوز» و هستی عسگری با قصه «مورچه اشک‌ریزان چرا اشک‌ریزان» از سوی هیئت‌داوران استانی شایسته تقدیر شدند.
در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها؛ صدیقه یعقوبی با قصه «دختر یکی یکدونه» نفر اول و مهناز عادل زاده با قصه «خانه آباد کن، دل‌شاد کن» را شایسته تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =