کد خبر: 307397
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
بازدید 105
عضو نوجوان کانون استان تهران برگزیده جشنواره فرفره

زینب محمدی مقانک عضو مرکز شهر قدس کانون پرورش فکری استان تهران به عنوان برگزیده بخش داستان نخستین جشنواره فرهنگی ‌هنری فرفره اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، زینب محمدی مقانک عضو۱۶ ساله مرکز شهر قدس کانون پرورش فکری استان تهران توانست در بخش داستان کوتاه کودک، با ارسال داستان "عروسک فروش" که به زندگی یک خواهر و برادر و پدر عروسک فروش انها می پردازد برگزیده شود.

 نخستین جشنواره فرهنگی هنری فرفره با موضوع محوری «کودکان و دوران کرونایی» در دی ‌ماه ۱۳۹۹ در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، نقاشی و عکاسی در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با توجه به اهمیت این دوران تاریخی با هدف فرهنگ‌سازی، آموزش ارزش‌ها، هنجارها، الگوهای زیست‌اجتماعی و بهبود سبک زندگی کودکان و نوجوانان آغاز شد. و پس از بررسی ۴۰۰ اثر در مرحله نخست ۱۰ اثر در بخش داستان کوتاه بزرگسال، ۱۰ اثر در بخش داستان کوتاه کودکان و نوجوانان، ۱۰ اثر در بخش شعر بزرگسال، ۶ اثر در بخش شعر کودکان و نوجوانان، ۸ اثر در بخش نقاشی خردسال، ۲۲ اثر در بخش نقاشی کودکان، ۹ اثر در بخش نقاشی نوجوانان، ۱۵ اثر در بخش عکاسی بزرگسالان و ۲۶ اثر در بخش عکاسی کودکان و نوجوانان را واجد شرایط برای مرحله داوری شناختند. و پس از مرحله نهایی داوری در بخش داستان  زینب محمدی مقانک با مربیگری اعظم نوروزی برگزیده گروه سنی کودکان اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =