کسب نشان دستگاه برتر جشنواره‌ی  شهیدرجایی استان چهارمحال و بختیاری مرهون زحمات تمام همکاران است

حجت ا...آسمند سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری به پاس کسب نشان دستگاه برتر جشنواره‌ی شهید رجایی سال۱۴۰۰ در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، از کلیه کارکنان کانون استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ا...آسمند سرپرست استان که در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در سالن همایش‌های استانداری حضور یافت، پس از دریافت لوح و نشان دستگاه برتر  جشنواره شهیدرجایی سال۱۴۰۰، دستیابی به مقام دستگاه برتر در گروه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را مرهون زحمات تمام همکاران در جغرافیای فرهنگی کانون استان دانست.
وی با بیان اینکه تلاش همه‌ی مسؤلین، مربیان، مرکزیاران، کارشناسان، معاونین، مسوولین و پرسنل اداری در این موفقیت قابل شناسایی است، تصریح کرد: همه کارکنان استان در جای جای اقلیم کانون استان در هر عرصه‌ای که حضور داشتند با فداکاری و ایثار و امیدآفرینی در شرایط بحرانی کرونا، پای کار ایستادند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند و من این لوح و نشان لیاقت و شایستگی را به تمام همکاران کانون استان از پرسنل صف در مراکز فرهنگی تا نیروهای ستادی تقدیم می‌کنم.

سرپرست کانون استان با بیان این که یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها کارکنان آن سازمان هستند، گفت: تلاش و فعالیت‌هایی که نیروهای انسانی برای ایجاد ارزش، رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی  به مخاطبین انجام می‌دهند مشخص می‌کند که آن سازمان در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دارد یا محکوم به ایستایی و شکست است. این نشان معتبر دولتی که بر اساس سنجش سالانه دستگاه‌های مختلف، با لحاظ شاخص‌های عمومی و اختصاصی  یک سال گذشته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعلق گرفته است از افتخارات درخشان و ماندگار در کارنمای مجموعه همکاران استان و مایه مباهات و افتخار است.
جشنواره شهید رجایی هر ساله بین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده و دستگاه‌ها براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۰ از مجموع ۶۲ دستگاه اجرایی شرکت کننده در فرآیند ارزیابی، با معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر  اجرایی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه ۱۸ شهریور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =