کد خبر: 307419
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
بازدید 61
چند برنامه مناسبتی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای تابستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با برنامه‌های متنوع با اعضای خود همراهی می‌کنند.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مناسبت سال‌روز شهادت حضرت رقیه (س) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) دو برنامه مذهبی اجرا کرد.

در مناسبت اول، فعالیت‌های معرفی کودکان عاشورایی، معرفی وقایع و ایام و دلنوشته به کودک مظلوم کربلا انجام شد.

در سال‌روز شهادت امام حسن مجتبی(ع)  هم فعالیت‌های معرفی شخصیت در قالب مسابقه و بیان چند روایت از فضایل اخلاقی ایشان، معرفی وقایع و ایام در قالب پرسش و پاسخ، قصه گویی و پخش پویانمایی از زندگی امام دوم شیعیان انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم ویژه برنامه مجازی« درسوگ امام کرم» را با فعالیت‌های قصه‌گویی، معرفی فضایل اخلاقی امام حسن (ع)، معرفی قبرستان بقیع و آرامگاه ایشان، پخش پویانمایی داستان شهادت امام و ساخت کلیپ معرفی وقایع توسط اعضا اجرا کرد.  

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، فعالیت‌های معرفی شخصیت و معرفی وقایع و ایام انجام شد.

هم‌چنین به مناسبت روز ملی سینما، در این مرکز  طی یک فعالیت مجازی، صنعت فیلم و فیلم‌سازی، تاریخچه سینما در ایران و روز ملی سینما برای اعضای نوجوان این مرکز معرفی شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین به مناسبت ۲۵ شهریور "روز جهانی پاک سازی زمین"،  به معرفی این روز  در فضای مجازی پرداخت و تاریخچه نامگذاری این روز  را برای اعضا توضیح داد. نمایش عکس و کلیپ در این زمینه و گفت و گو در مورد راهکارهای کاهش زباله از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود،  در ادامه اعضا تحقیق خود را درباره "کمپوست زباله" ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =