کد خبر: 307429
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
بازدید 203
برنامه های هفته دفاع مقدس کانون لرستان اعلام شد

برنامه های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونایی با رویکرد مجازی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امسال درهفته دفاع مقدس متناسب با شرایط بوجود آمده درخصوص بیماری کرونا، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان به صورت مجازی پیش بینی شده است.
محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: رویکرد برنامه‌های امسال تولید محتوا درفضای مجازی است و برنامه ها به گونه پیش بینی شده اند که مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان با واسطه های تربیتی و فرهنگی انتقال یابند.
محمدی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برنامه های متنوعی مانند: قصه گویی، نمایش، نقاشی، سفالگری و شعر و... با توجه به کیفیت اجرا ومحتوای مناسب مدنظر است که با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مراکزفرهنگی هنری و شورای فرهنگی استان، بیش از 120برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف دراین هفته عنوان داشت: معرفی زندگی و تشریح وصیتنامه شهدای والا مقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان در قالب ساخت نماهنگ و دعوت از خانواده ایشان از دیگربرنامه های این هفته است.
مدیرکل کانون استان دیدار با خانواده‌های شهدا نوجوان با اولویت شهدای نوجوان و تجلیل از آنهاودعوت ازنویسندگان حوزه دفاع مقدس در دستور کارمراکز در سراسر استان است.
محمدی به برپایی نمایشگاه های مجازی کتاب و نقاشی، سفلگری، خوشنویسی و عکس شهدا اشاره کرد و گفت: در کنار نشست های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در گروه های کانون برگزار خواهد شد، نماهنگ هاو پادکست هایی نیزبا موضوع رشادت های رزمندگان جبهه های جنگ علیه باطل و عملیات های مخلتف و معرفی شهدا و زندگی نامه آنها تولید و منتشر خواهندشد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =