کد خبر: 307430
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
بازدید 123
کانون گیلان دستگاه «شایسته‌تقدیر» عرصه‌ی ترویج فرهنگ نماز شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دستگاه «شایسته‌تقدیر» عرصه‌ی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ شناخته‌شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان ‌دستگاه «شایسته‌تقدیر»عرصه‌ی نهادینه‌سازی فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۹ را به خوداختصاص‌داد و لوح سپاسی در قدردانی از حرکت‌های اثربخش کانون به سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست این مجموعه‌ی فرهنگی اهداشد.

در این لوح‌سپاس که به امضای مشترک ارسلان‌زارع، استاندار گیلان و حجّت‌الاسلام و المسلمین  سیدابوطالب حجازی، مدیرستاد اقامه نماز استان رسیده، از نماز به‌عنوان تجلی‌عشق، سرود وحدانیت، کلید همه‌نیکی‌ها و زینب‌بخش اعمال یادشده‌است.

دیگربخش این لوح‌سپاس، به نقش خادمان و تلاش‌گران این عرصه در نشر معارف معنوی، ترویج و ترغیب همگانی اشاره‌دارد و با خاطرنشان‌کردن حرکت‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان  و آرزوی توفیق افزون‌تر آمده‌است: به‌پاس قدردانی از اهتمام جناب‌عالی و همکاران‌تان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز، این لوح‌ تقدیم‌حضور ‌می‌شود.

یادآورمی‌شود، آیین تجلیل از دستگاه‌های فعال در عرصه‌ی بسط و گسترش فرهنگ  نماز نیز عصر روز شه‌شنبه، ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰ در سالن«الغدیر» استانداری گیلان برگزارشد و ضمن ارایه‌ی گزارشی از روند فعالیت‌های نمازی استان، جایگاه و نقش بی‌بدیل نماز در زندگی فردی و اجتماعی انسان موردتاکیدقرارگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =