کودکان «ترانه‌های کودکی» را می‌خوانند

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، برنامه‌های هفته ملی کودک را با برگزاری مسابقه شعرخوانی «ترانه‌های کودکی» کلید زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام فراخوان این مسابقه کودکان ۶ تا ۱۲ ساله‌ی عضو مراکز فرهنگی هنری کانون فارس را به شرکت در آن فراخواند.

بر اساس این گزارش،  اعضا شعرخوانی خود را در قالب تصویری کلیپ‌ ویدئویی، به همراه مشخصات صاحب اثر (نام و نام‌خانوادگی، سن، نام مرکز و نام مربی) از طریق فضای مجازی به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۷۶۸۶۶۹۰۰ ارسال می‌کنند.

مهلت ارسال آثار تا یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ است و این مهلت تمدید نمی‌شود. آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شوند در بخش مسابقه شرکت داده نخواهند شد. پس از داوری، برگزیدگان در هفته ملی کودک معرفی  شده، لوح تقدیر و جوایزی دریافت خواهند کرد.

تسلط به شعر و خوانش صحیح ابیات (صحیح‌خوانی و روان‌خوانی)، انتقال صحیح حس شعر با استفاده از شیوه روایی درست و ارائه شیوه‌های خلاقانه و نو، برای اجرای ویدئویی (کلیپ تصویری)، ملاک‌های ارزیابی داروان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =