گسترش تعاملات فرهنگی کانون پرورش فکری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم

در نشست مشترک مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری شهرستان قشم استفاده از ظرفیت‌ها، فضاها و مکان‌های فرهنگی کانون و فرهنگسرای ارشاد برای اجرای فعالیت‌های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان پیشنهاد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ جلسه‌ای به میزبانی کانون پرورش فکری قشم با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، در محل کتابخانه این مرکز برگزار گردید.

این نشست صمیمانه‌ با حضور حامد بی‌آزار سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، هادی شیخ مظفری معاون فرهنگی، معصومه بازماندگان معاونت امور هنری و حمید الماسی مدیر روابط عمومی و فرحناز شهنوازی مسئول مرکز کانون قشم  برگزار شد.  

 بی‌آزار ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان از زمینه‌های همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و کانون صحبت کرد.  

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان علاقه و آشنایی کاملی که با کانون دارد از علاقمندی این اداره در راستای تعامل با کانون خبرداد.

در ادامه بی آزار پیشنهادات و نظراتی را در راستای فعالیت‌های مشترک ارایه کرد. استفاده از ظرفیت‌ها، فضاها و مکان‌های فرهنگی کانون و فرهنگسرای ارشاد برای اجرای فعالیت‌های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان از پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی به صورت ماهانه برای کودکان و علاقمندان، تعامل و همکاری  بیشتر ارشاد و کانون در اجرای برنامه‌های مناسبتی بخصوص  در هفته ملی کودک از دیگر پیشنهادات مشترک دو طرف بود.

بی آزار همچنین از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری مشترک خبر داد و گفت: با توجه به سابقه درخشان کانون در زمینه قصه‌گویی درخواست همکاری کانون در بحث داوری اولین جشنواره قصه‌های بومی و صوتی جزیره قشم (چکچکا) را داریم.

در ادامه شهنوازی توضیحاتی در مورد خدمات کانون به کودکان کمتر برخوردار و آسیب دیده از حوادث و بلایای طبیعی داد و بی آزار خواستار حضور تریلی سیار کانون در جزیره قشم شد.  

مسئول کانون قشم همچنین ضمن معرفی تولیدات کانون و موفقیت‌های اخیر انیمیشن و فیلم سینمایی کانون در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی از پخش  فیلم و انیمیشن‌های کانونی در هفته ملی کودک برای کودکان و خانواده‌ها خبرداد.

شهنوازی ضمن استقبال از  گفتگوها و تعاملات فرهنگی دو طرف از راه‌اندازی و ظرفیت ویژه کتابخانه سیارروستایی با توجه به جغرافیای شهرستان قشم سخن گفت.

در پایان سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های مختلف کانون دیدن کرد و جهت همکاری و تعامل بیشتر هدایایی فرهنگی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری این شهرستان رد و بدل شد و مسئول مرکز با اهدا کتاب و اهدا دسته گل‌های کاغذی رنگارنگ از مهمانان پذیرایی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =