نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضاء کانون شماره ۲ بندرعباس

همزمان با پایان فعالیت‌های تابستانه؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اعضا و مربیان مرکز شماره ۲ بندرعباس به صورت مجازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛  در نشستی صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اعضا و مربیان مرکز شماره ۲ بندرعباس (پارک لاله) به صورت مجازی دیدار و گفتگو کرد.

تفضلی مسئول مرکز شماره ۲ بندرعباس هدف از اجرای این نشست را معرفی فعالیت‌های عمومی مرکز، ایجاد ارتباط زمینه ارتباط میان مسئولین کانون با اعضای علاقمند به کانون و تشویق آنها عنوان کرد و گفت: در کلاس‌های عمومی علاوه بر این‌که اعضا با معیارهای انتخاب کتاب‌های خوب آشنا می‌شوند منابع خوبی را هم مطالعه می‌کنند و شیوه‌های خواندن متون مختلف را تمرین می کنند.  

وی افزود: اعضا با شرکت در فعالیت‌های عمومی همچنین تمرین بحث و گفتگو و آشنایی با مشاهیر  را نیز در جمع همسالانشان یاد می‌گیرند.

در این برنامه عضو نونگاه مرکز نسرین نوری‌زاده به معرفی شخصیت و اشعار استاد شهریار پرداخت و  اعضای نونهال رسپینا خسروخواه و ریحانه ناخداسویی به ترتیب حافظ‌خوانی و معرفی کتاب به روش خلاق انجام دادند.

در این نشست صمیمانه راضیه سلیمانی‌پور مربی فرهنگی مرکز نیز به معرفی آرزو باهو،   اولین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان در قالب فیلمی کوتاه پرداخت.

هدف از این برنامه با توجه به نزدیک شدن به ایام هفته دفاع مقدس، آشنایی اعضای کانون با اهمیت و ارزش کار مدافعان سلامت و مدافعان وطن بود.  

در این برنامه چند نفر از اعضای شرکت کننده در نشست جملاتی جهت قدردانی و تشکر از مدافعان سلامت قرائت کردند.

در بخش بعدی که گفتگوی صمیمانه مدیر کل کانون هرمزگان با اعضا بود پشتکوهی مدیر کل خطاب به اعضای کانون گفت: فعالیت‌های کانون تمرینی برای خوب زندگی کردن هست؛ شما با مشارکت در این فعالیت‌ها یاد می‌گیرید که چگونه در مقابل سختی‌ها مقاومت کنید و مهارت‌های خوبی برای زندگی خود بیاموزید.  

مدیرکل کانون افزود: ابتدا باید علاقمندی‌های خود را کشف کنید و سپس با بالا بردن مهارت‌ها، خود را برای یک زندگی خوب آماده کنید. پشتکوهی با اشاره به اهمیت ارتقا مهارت‌ها گفت: امروزه تعریف‌های زیادی در ارتباط با سواد بیان شده است؛ سواد فقط توانایی خواندن و نوشتن نیست. سواد واقعی آن است که هر مهارتی را که می‌آموزیم آن‌را به کار ببندیم و از آن استفاده کنیم.

مدیر کل هرمزگان همچنین در این دیدار از اعضای کانون خواست نیازهای آموزشی خود را که  در فعالیت‌های کانونی جای خالی آنها احساس می‌شود و تاکنون لحاظ نشده را بیان کنند.

در پایان کودکان عضو کانون ضمن تشکر از تنوع فعالیت‌های کانون مطالب خود را بیان و در خواست‌های خود را اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =