تبدیل تهدیدها به فرصت ها ، تغییرو انعطاف پذیری از شاخصه های یک سازمان پیشرو و پویااست

سومین وبینار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور کلیه همکاران مراکز و ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سومین وبینار استانی کانون در سال 1400 برگزارشد.

عالیه قوامی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مربیان در برگزاری مطلوب دوره های تخصصی برخط فصل تابستان ، فرا رسیدن ماه مهرو مهرورزی را به همکاران خود تبریک گفت .وی در ادامه به شرکت 98 درصدی مربیان کانون دربیست و سومین جشنواره قصه گویی اشاره کرد واین حضور را نشانه توانمندی کانون استان یزد در عرصه قصه گویی برشمرد.

سرپرست کانون مطالعه و خودافزایی مربیان را موجب رشد فکری وبالا بردن دانش کافی برای کار با کودکان و نوجوانان دانست همچنین شرکت در وبینارهای متنوع آموزشی ، لایوهای اجرایی توسط کارشناسان و برگزاری کلاس های برخط تخصصی و جلسات هم افزایی و اجرای برنامه های مشترک بین استان ها در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا فرصت تبادل تجربه و کسب مهارت را برای مربیان فراهم نموده است. وی مربیان کانون  را به عنوان پرورش دهندگان رشد ذوقی و هنری کودکان و نوجوانان موظف دانست تا دراین شرایط بحرانی به حقوق کودکان بخصوص سلامت روح و روان آنها و بالابردن اعتماد به نفس وپایین آوردن افسردگی و از بین بردن ترس های غیرمتعارف توجه ویژه ایی داشته وبا  فعالیت های خود در  ایجاد فضایی شاد برای آن ها تلاش کنند.

عالیه قوامی از همکاران خود خواست؛با توجه به عدم حضور اعضاء در مراکز نیازسنجی هایی را درخصوص ارائه فعالیت مورد نیاز  و تبادل تجربیات آموزشی، در فعالیت های خود لحاظ نمایند وی همچنین اشاره ای به هفته ملی کودک داشت و ازمربیان خواست تا با حضور محدود کودکان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، از اعضای برگزیده درجشنواره ها و مسابقات فرهنگی ، هنری تقدیر به عمل آورند.

در ادامه محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی استان بیان نمود: تبدیل تهدید به فرصت وتغییرو انعطاف پذیری از شاخصه های یک سازمان پیشرو و پویااست.کانون در مواجهه با محدودیتهای ناشی از همه گیری کرونا خدمات رسانی خود را نه تنهامتوقف نکرد بلکه با برنامه ریزی وبرگزاری کارگاههای عمومی و تخصصی برخط و انجمن های تخصصی گسترده فعالیت‌هایش را توسعه دادو برگزاری این کارگاههای تخصصی  برخط و انجمن ها نه تنها  مایه اعتبار و آبروی کانون شده بلکه سرمایه های نابی از بین مربیان کانون به عنوان مدرس از دل کارگاههای تخصصی برخط کشف ومعرفی شده اند.

وی گرامیداشت هفته ملی کودک و در حاشیه ی آن  برگزاری  برنامه هایی متنوع از جمله برگزاری اردو های مجازی،تشکیل نمایشگاه مجازی از آثار کارگاههای تخصصی برخط فصل تابستان،معرفی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان استان،برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از برنامه های پیش رو در مهرماه برشمرد.

سکینه قیصری کارشناس فرهنگی  نیز در این نشست بابیان  نزدیک شدن به ششمین  دوره کلاس های برخط از مدرسین وادمین های کلاس ها خواست تا با حضور فعال خود در ترم پاییز شاهد استقبال خوب کودکان و نوجوانان باشیم . وی از همکاران  مراکز خواست تا با خانواده ها و اعضا در ارتباط باشند و نکاتی را جهت تولید محتوا به همکاران توصیه نمود.

در ادامه وبینار عالیه قوامی ، کسب رتبه برتر کانون استان در جشنواره شهید رجایی را به همه همکاران خود تبریک گفت واشاره کرد رسیدن به چنین موفقیتی حاصل تلاش،همدلی و همراهی همه همکاران مجموعه کانون استان هست و تک تک  نیروها در کسب این افتخار وسربلندی سهیم هستند . وی در پایان خاطر نشان کرد کسب رتبه در چنین جشنواره ای حاکی از رسیدن به استانداردهای سازمانی است و ارزیابی عملکرد، در رفع نواقص و مشکلات مجموعه ورسیدن به رشد و بالندگی نقش حائز اهمیتی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =