کد خبر: 307481
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
روزی برای شعر و ادب فارسی در مرکز فرهنگی ‌و هنری سرایان

مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان ویژه برنامه‌های مختلفی را به منظور گرامی‌داشت روز شعر و ادبیات فارسی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان همزمان با روز ۲۷ شهریور ماه، روز شعر و ادب فارسی و روز برزگداشت شاعر بلد آوازه ایرانی،  استاد شهریار، با حضور جمعی از اعضای این مرکز ویژه برنامه های ادبی را به مرحله اجرا درآورد.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه خوشنویسی «از شهریار بنویسیم» برای اعضای کارگاه خوشنویسی، برگزاری کارگاه شهریارشناسی باحضور«ابراهیم ارشادی» ازشاعران برجسته شهرستان سرایان، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های اعضای کانون با حضور «علی‌رضاعظیمی» معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان و صبح شعر همراه با خوانش اشعار شهریار توسط کودکان ونوجوانان، از جمله برنامه‌هایی بود که با هدف آشنایی بیشتر کودکان ونوجوانان عضو این مرکز با شخصیت شهریار و آثار ادبی این شاعر بزرگ با حضور محدود اعضا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزا شد.

گفتنی است، ۲۷ شهریور ۱۳۶۸ روز درگذشت شاعر معاصر، محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، در تقویم رسمی کشور به نام روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =