کد خبر: 307497
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
آموزش قصه‌گویی به کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان

معاونان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در نشستی مشترک بر گسترش همکاری‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله از طریق آموزش و به‌اشتراک‌گذاشتن تجربه‌ها تأکید کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در روزهای اخیر نشستی میان مسوولان کانون و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد که طی آن، طرفین ضمن ابراز تمایل، بر توسعه‌ی همکاری‌های رسمی تاکید کردند.
در این نشست، که معاونان و کارشناسان دو طرف در آن حضور داشتند، با اشاره به تجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌ی قصه‌گویی و تاثیر این هنر در پرورش خلاقیت‌های کودکان، مقرر شد کارگاه‌های تخصصی آموزش قصه‌گویی برای کتابداران بخش کودک نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شود.
برگزاری این کارگاه‌ها با این هدف صورت می‌گیرد که مراجعه‌کنندگان بخش کودک کتابخانه‌های عمومی، خدمات بیشتری دریافت کنند.  
همچنین در این جلسه با مروری بر فعالیت‌های مجازی کانون و نهاد کتابخانه‌ها در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، حاضران تجربه‌های خویش را به اشتراک گذاشتند تا با هم‌افزایی بتوانند کودکان و نوجوانان بیشتری را تحت پوشش خدمات خود قرار دهند.
در بخش پایانی این جلسه معاون ‌نهاد کتابخانه‌های عمومی ضمن معرفی بخش‌های مختلف جشنواره‌ی رضوی، از آغاز یازدهمین دوره‌ی این رویداد خبر داد و ظرفیت کانون را برای افزایش کمی و کیفی آثار به یاری طلبید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =