مسابقه جاودانه ها

به مناسبت هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مسابقه جاودانه ها را در دوبخش قصه خوانی و عکس نوشت برگزار میکند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، فرهاد آقابیگی با اشاره به لزوم شناخت بیشتر و بهتر و ایجاد حس مشترک با فضای دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان گفت: استفاده از تمامی ابزارهای ارتباط نظیر صوت و تصویر میتواند هنر را درخدمت شناخت این رویداد مقدس قرار دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: مسابقه جاودانه ها در دو بخش قصه خوانی و عکس نوشت برگزار خواهد شد و تلاش شده تا به تمام جنبه های پیدا و پنهان این واقعه پرداخته شود

وی در ادامه با اشاره به انتخاب 5قصه و 8 عکس برای مسابقه افزود:تلاش و وسواس همکاران بنده در انتخاب تمامی متون و تصاویر این بوده که پیام های تازه ای برای مخاطبان کودک و نوجوان استان درجهت شناخت مفاهیم بلند دفاع مقدس داشته باشد.

آقابیگی در پایان گفت: دستورالعمل مسابقه بطور کامل در سایت kpf قسمت خراسان شمالی بارگزاری شده و علاقه مندان میتوانند  تا اول مهرماه با مراجعه به سایت ضمن مطالعه شرایط در این رقابت شرکت کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =