۳۰۰ برنامه، ویژه‌ی هفته دفاع مقدس در صفحات مجازی مراکز کانون خوزستان اجرا می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، بالغ بر ۳۰۰ ویژه برنامه‌ی متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را متناسبِ شرایط کرونایی با رویکردی مجازی، در سطح استان اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان با توجه به در پیش بودن چهل و یکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و شروع هفته دفاع مقدس، در ۵۳ مرکز فرهنگی هنری کانون خوزستان، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد تولید محتوا و اجرا در بستر مجازی، ضمن پاسداشت و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان با واسطه‌های تربیتی و فرهنگی برگزار می‌شوند.

بنا بر اعلام معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری خوزستان، با توجه به اهمیت موضوع، بالغ بر ۳۰۰ برنامه‌ی متنوع در شاخه‌ی فرهنگی و قالب‌های شناخت وقایع، شناخت سرزمین، شناخت شخصیت، قصه‌گویی، کاردستی، نمایش، نقاشی، شعرخوانی، پویانمایی، معرفی و روخوانی کتاب و... با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب تدارک دیده شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مراکز فرهنگی _ هنری و شورای فرهنگی استان، برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

همچنین برگزاری مسابقات، نشست‌ها و همایش‌های ادبی استانی با موضوع گرامیداشت آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب آثار ادبی همچون شعر، داستان و دل‌نوشته، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بر اساس این گزارش، دعوت از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی حوزه دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب، خوشنویسی و عکس شهدا در دستور کار مراکز در سراسر استان است و در کنار نشست‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در سامانه‌ی مجازی مراکز کانون خوزستان برگزار خواهد شد، نماهنگ‌ها و پادکست‌هایی نیز با موضوع رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ علیه باطل و عملیات‌های مختلف و معرفی شهدا و زندگی‌نامه آن‌ها تولید و منتشر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =