درخشش اعضای کانون استان کرمانشاه در سومین «مهرواره شعر» آفرینش کانون کشور

برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند.

 بر همین اساس، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود: از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (در دو گروه سنی نوجوان و ارشد) در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان برگزیدگان بخش ویژه (شعر طنز) معرفی شدند.

 سارا قره‌تپه و تینا عزیزیان، اعضای مرکز شماره ۲ شهر کرمانشاه دربخش شعر نوجوان، صدف حیدریان، عضو مجتمع شماره یک کرمانشاه در بخش برگزیدگان ارشد، سارا قره‌تپه، عضو مرکز شماره ۲ کانون شهر کرمانشاه در بخش شعر طنز سومین مهرواره شعر آفرینش موفق به کسب رتبه برتر شدند.

 بر اساس این خبر، همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

یادآوری می‌شود همانند دوره‌ی دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به‌زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته‌های آینده به استان‌ها ارسال خواهد شد.

 اسامی برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش کانون پرورش فکری  در سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قابل مشاهده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =