کسب عنوان برگزیده سومین «مهرواره شعر» آفرینش برای چهار عضو ارشد کانون استان قزوین

چهار عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به جمع برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری، چهار عضو ارشد کانون استان قزوین، عنوان برگزیده این رقابت ادبی را از آن خود کردند.

بر این اساس، زهره طاهر، هانیه خمسه، مهشاد محمدیاری و علی انصاری همگی اعضای ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین هستند که به مربی‌گری«بتول پورشیخ» در سومین «مهرواره شعر» آفرینش عنوان برگزیده را به دست آوردند.

اعضای هیئت انتخاب در مرحله اول مهرواره شعر، از میان کارشناسان و مربیان ادبی شاعر از مراکز کانون انتخاب شده بودند که فاطمه سلیمانی از زنجان، محدثه الماسی از خوزستان، رقیه هاشمی از خراسان شمالی، مسلم محمدی از همدان و محسن حسینی از لرستان را شامل می‌شود.

هیئت داوران مرحله پایانی سومین مهرواره شعر آفرینش را مریم اسلامی، حسین دهلوی و حسین تولایی از شاعران و کارشناسان کانون تشکیل داده‌اند.

بر اساس این خبر، همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

یادآوری می‌شود همانند دوره‌ی دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به‌زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته‌های آینده به استان‌ها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =