کد خبر: 307533
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
اردو تخصصی انیمیشن در بستر فضای مجازی

ویژه برنامه «بچه ها بریم اردو» از سوی واحدهای هنری کانون های استان‌ خراسان‌رضوی و اصفهان در فضای اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان‌رضوی: ویژه برنامه «بچه ها بریم اردو» به همت واحدهای هنری استان خراسان رضوی  واستان اصفهان در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵ شهریور۱۴۰۰ با  حضورمربیان و اعضای هر دواستان برگزار شد.

سمیه کاظمی مربی انیمیشن  مراکز استان خراسان‌رضوی در ابتدای  این سفر مجازی که در آستانه هفته دفاع مقدس، با محوریت نمایش و نقد آثار انیمیشن اعضاء با موضوع  مدافعان سلامت برگزار شد ضمن  تشکر ازاعضایی که آثارشان را برای  این اردو آماده کردند، به بیان توضیحاتی در مورد ایده‌های همیشگی و ایده‌های موقت پرداخت. سمیه کاظمی  به مفهوم گذشت  و فداکاری  اشاره کرد ونمونه‌های مختلف  ایثار و مقاومت رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس و مدافعین سلامت را برشمرد.

این اردوی مجازی با سفر به استان اصفهان ادامه پیدا کرد. مریم منصوری مربی هنری مراکز اصفهان حاضران  را به  بازدید  از کارگاه انیمیشن مرکز شماره  ۱۳  اصفهان دعوت کرد  و توضیحاتی را درباره مراحل ساخت فیلم، متریال، ابزار مورد نیاز، تکنیک ها و نرم افزارهای کاربردی  انیمیشن  را ارائه کرد.

پاسخگویی به سوالات حاضران قسمت پایانی  این  اردوی مجازی بود.

 شایان  ذکر است تعداد ۵ اثر از۳۰ اثر ارسالی  با موضوع مدافعان سلامت  در این اردوی مجازی تخصصی به نمایش گذاشته ومورد نقد و بررسی  قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =