ایجاد دو مرکز فراگیر در بیرجند و قاین/ کسب ۱۷۰ رتبه ملی و بین المللی توسط اعضای مراکز کانون

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ و مناطق استان با معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گزارشی از اقدامات کانون در حوزه کودکان با نیازهای ویژه ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروزش فکری کودکان ونوجوانان استان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ و مناطق استان با معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با پیگیری‌ها و نیاز سنجی‌های انجام شده دو مرکز فرهنگی و هنری کانون استان در راستای اجرای عدالت فرهنگی و استفاده کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه پس از بهسازی و تجهیز به امکانات مورد نیاز از قبیل به دید، ویلچر، تجهیزات رایانه‌ای، منابع کتاب‌خانه‌ای با خط بریل و .... به مرکز فرهنگی و هنری فراگیر ارتقا پیدا کرده است.

وی در ادامه از کسب بیش از ۱۷۰ رتبه ملی و بین المللی توسط کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تعامل با مدارس استثنایی و خانواده کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه از دیگر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به شمار می رود.

مدیر کل کانون استان با اشاره به ارتقای جایگاه کانون به رتبه عالی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت خدمات به مخاطبان با نیازهای ویژه دوره های آموزشی و نشست‌های تخصصی ویژه‌ی مربیان مراکز کانون در سطح استان به صورت مجازی و حضوری برگزار شده است.

حمیدی از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی ویژه این کودکان در مراکز کانون خبر داد افزود: یکصد کتاب شنیداری با هدف استفاده بیشترکودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه و حتی سایر افراد جامعه با بهره‌گیری از کتاب‌های غنی کانون نیز در استان تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =