راه‌یابی۳۰ اثر پادکست کانون استان چهارمحال و بختیاری به مرحله‌ی‌دوم بیست‌وسومین جشنواره‌ی قصه‌گویی

۳۰ اثر پادکست اعضا و مربیان انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی راه یافت.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، با پایان یافتن  مرحله‌ی نخست پایش و ارزیابی، از مجموع یک‌ هزار و هفتصد پادکست رسیده به دبیرخانه‌ی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، تعداد ۹۷۰ اثر انتخاب و به مرحله‌ی دوم داوری راه یافت که از این بین، ۳۰ اثر اعضا و مربیان انجمن قصه‌گویی کانون استان چهارمحال و بختیاری در ردیف منتخبین مرحله‌ی نخست قرار گرفت.

محمد گودرزی‌ دهریزی دبیر جشنواره‌ی بیست‌وسوم جشنواره قصه‌گویی در این گزارش که از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی قصه‌گویی اعلام شد، گفت: داوری این مرحله از سوی یک‌ گروه پنج‌ نفره، پایش شده و در مرحله‌ی دوم، این آثار از سوی یک‌ گروه سه‌ نفره از داوران مجرب، پایش و برترین‌ها معرفی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۱۰ روز قبل از آیین اختتامیه و مرحله‌ی‌ِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی، مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره، معرفی و حداکثر تا آبان، آثار راه‌ یافته به مرحله‌ی نهایی، انتخاب، خواهند شد.

تنوع موضوعی و کثرت دامنه‌ی جغرافیایی شرکت کنندگان از اقصی نقاط کانون استان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله‌ی استانی  بیست و سومین جشنواره‌ی قصه‌گویی بیانگر استقبال قابل توجه قصه‌گویان کانونی و غیرکانونی از بخش پادکست جشنواره‌ی قصه‌گویی می باشد.

اسامی آثار راه‌ یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به  نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

راه‌یافتگان به مرحله‌ی دوم  بخش پادکست قصه‌گویی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =