دومین فراخوان عکاسی مدافعان وطن

کودکان و نوجوانان هرمزگانی رشادت‌های مدافعان وطن را در قالب فعالیت عکاسی با دوربین های خود ثبت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، انجمن عکاسان نوجوان با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدّس با شعار خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد، هرمزگانی‌های علاقمند به عکاسی را به شرکت در این مسابقه فراخواند.

به گفته فاطمه غفاری‌سروستانی نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان، علاقمندان  ۷ تا ۲۲ ساله می‌توانند در این فراخوان عکاسی شرکت نمایند.

وی افزود: این فراخوان در قالب پنج‌شنبه‌های عکس و با موضوع مدافعان وطن که شامل بخش‌های مدافعان سلامت، مدافعان امنیت، مدافعان حرم و مدافعان فرهنگ و هنر می‌باشد؛ برگزار می‌گردد.

نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان گفت: این فراخوان با هدف پاسداشت ارزش‌های اسلامی میهن‌مان ایران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

غفاری در ادامه افزود: در بخش ویژه دومین فراخوان عکاسی مدافعان وطن، کلیه مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری می‌توانند شرکت نمایند.

علاقمندان می‌بایست حداکثر پنج قطعه عکس را تا ۵ مهرماه از طریق لینک مهرواره به نشانی https://hormozgan.kpf.ir/vatan ارسال نمایند.

بر همین اساس، عکس‌ها می‌تواند رنگی یا سیاه و سفید بوده و تصاویر ارسالی با موبایل نباید کمتر از ۸ مگاپیکسل باشد.

همچنین عکس‌ها باید همراه با مشخصات شرکت‌کننده، عنوان اثر و با فرمت jpg در اندازه‌ی ضلع کوچک حداقل حجم ۱۸۰۰پیکسل و حداکثر ۱ مگابایت باشد.

گفتنی است از آثار برتر تقدیر و نمایشگاه مجازی آثار در صفحه اینستاگرام انجمن و بخش گالری سایت کانون هرمزگان بارگذاری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =