آغاز فراخوان دومین مهرواره‌ی شاهنامه‌خوانی ملی در کانون استان چهارمحال و بختیاری

فراخوان ارسال آثار به دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی کانون استان چهارمحال وبختیاری در بخش های سه گانه‌ی : شاهنامه‌خوانی، نقالی و پادکست آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، فراخوان دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی به منظور معرفی متون کهن و ترویج فرهنگ  اصیل شاهنامه‌خوانی درسطح جامعه، آشنایی کودکان و نوجوانان با هویت ملی و کشف و پرورش استعدادهای شاهنامه‌خوانی و نقالی  برنامه‌ریزی شده است و رویکرد آن، امیدافزایی و ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و ارتقا مهارت‌های زندگی می‌باشد.

بنابراین گزارش، محورهای موضوعی فراخوان دومین مهرواره‌ی  ملی  شاهنامه‌خوانی:  شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، میهن دوستی، راستی و درستی، صلح، احترام به بزرگان و خانواده است و برای گروه‌های سنی: نوخوان و نونهال، نونگاه و نوجوان  و بزرگسال منتشر شده است.

گفتنی است بر اساس شیوه‌نامه‌ی اجرایی این فراخوان، شرکت کنندگان در گروه سنی نوخوان و نونهال می‌توانند در بخش نقالی و شاهنامه‌خوانی، گروه سنی نونگاه و نوجوان در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست و گروه سنی بزرگسال در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست شرکت کنند.

علاقمندان به شرکت در این مهرواره تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند که آثارخود را به دبیرخانه ی این مهرواره در فضای مجازی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به آدرس: https://chvb.kpf.ir/submit ارسال نمایند.

اختتامیه دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی کانون استان چهارمحال و بختیاری هم زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

جهت دانلود فراخوان دومین مهرواره‌ی شاهنامه‌خوانی ملی در کانون استان چهارمحال و بختیاری کلیک نمایید

جهت ارسال آثار کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =