راهیابی «باد دوچرخه‌سوار» به جشنواره فیلم‌های فانتری «رن» فرانسه

پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی به بخش مسابقه مخاطبان نوجوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه فانتزی «رن» راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن «باد دوچرخه‌سوار» به همراه فیلم‌های کوتاه دیگری از کشورهای جمهوری چک، فرانسه، آلمان، صربستان، کانادا و روسیه که مناسب کودکان پایین‌تر از ۷ سال هستند، در روزهای ۵ و ۶ مهر ۱۴۰۰ (۲۷ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱) از ساعت ۱۳:۳۰ به نمایش در می‌آیند.
فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه مخاطبان نوجوان جشنواره فیلم‌های کوتاه فانتزی «رن» هم‌زمان با برگزاری این رویداد هنری در روزهای ۵ تا ۲۴ مهر (۲۷ سپتامبر تا ۱ اکتبر ۲۰۲۱) در مجموعه سینماهای Pathé Gaumont  به‌طور رایگان برای کودکان و نوجوانان نیز پخش می‌شود.
بر همین اساس، در برنامه‌هایی که برای نمایش فیلم در سه گروه سنی ۷، ۱۱ و ۱۳ سال در نظر گرفته شده، فرصت مشارکت فعال کودکان و نوجوانان با راهنمایی معلمان برای حضور در جلسه‌های بحث و گفت‌وگو مهیا شده است.


بر اساس این خبر، فیلم‌های جشنواره تا حد امکان برای کودکان به زبان فرانسه دوبله و در غیر این‌صورت با زیرنویس فرانسه پخش می‌شود.
فیلم کوتاه انیمیشن «باد دوچرخه‌سوار» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بدون دیالوگ و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده است.
این پویانمایی تاکنون موفق به حضور در جشنواره‌های بین‌المللی همچون کارتون کلاب، ساردینیا، کورتی پونته (Corti a Ponta)، دشی‌یتکو DYTIATKO، گلاسگو، تاملویدز، انیفست کانتربری، انیمیشن انیمک، انیمیشن نوئی مجیک، ویرجینیا و... شده است.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه فانتزی «رن» از ۳۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ (۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۱) در شهر «رن» واقع در شمال غرب کشور فرانسه برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰ برگزار نشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =