افتخار آفرینی سه عضو کانون خراسان جنوبی در سومین مهرواره شعر آفرینش

با معرفی برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، سه عضو نوجوان کانون خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: ۲۳ اثر از استان خراسان جنوبی به سومین مهرواره شعر آفرینش کانون ارسال شد، که  با اعلام نتایج توسط هیات داوران این مهرواره ، دو عضو نوجوان و یک عضو ارشد کانون  از بین ۹۰۰ اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری موفق به قرار گرفتن در فهرست برگزیدگان این مهرواره شدند.

بر اساس این خبر، در بخش نوجوان نام «فهیمه فرهادی» از مرکز فرهنگی و هنری بشرویه و «یسنا محمدی» عضو مرکز شماره سه بیرجند و در بخش اعضای ارشد نام «مهران طالبی» عضو ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند به چشم می خورد.

گفتنی است، همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

یادآوری می‌شود همانند دوره‌ی دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به‌زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز به استان‌ها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =