راه‌یابی ۱۷ اثر از استان قزوین به مرحله دوم رقابت پادکست بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

در پی داوری اولیه آثار پادکست قصه‌گویی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،۱۷ اثر از استان قزوین به مرحله دوم راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در اولین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بیش از ۱۷۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده که با پایان داوری مرحله‌ی اول، ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.

از بین این آثار راه یافته به مرحله دوم، سهم شرکت کنندگان قزوینی در سه گروه اعضا، مربیان و بخش آزاد ۱۷ اثر بود.

«معصومه لشکری»با قصه‌های مهمان های ناخوانده -بره چاقالو بره کوچولو

«ریحانه ماهی نیشابوری» با قصه‌های زباله خور-پروانه کوچولو

«نسیم طاهری» با قصه آدم کوچولوی رسنه

«نرگس لشگری» با پادکست قصه گویی و لهجه

«اکرم ربانی» با قصه مهتا

«نرگس پیله فروشها» با قصه موش و گربه

«اعظم نوری زاده» با قصه اسب کوچولو

و «فاطمه شایان مجد» با قصه خالا و بالا

مربیان کانون استان قزوین و «نوشین نیک‌راه» با قصه سه دوست عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیربها و «فاطمه هادی‌ها» با قصه گنج‌نامه شرکت کننده بخش آزاد با هدایت آزاده آقامیربها، به مرحله دوم رقابت پادکست راه پیدا کردند.

گفتنی‌ست، بخش پادکست امسال برای اولین بار به جشنواره اضافه شده بود و علاقه‌مندان به قصه‌ها و پژوهش می‌توانستند اثر خود را در قالب صوت(پادکست)به این جشنواره ارسال کنند.

مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به  نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =