اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در بستر فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می باشد.

وی تصریح کرد: چهار عنوان فراخوان با عناوین «حکایت سال‌های دلاوری»، «قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای»، «نقش انشا و باران» و «گلواژه‌های پایداری» با هدف آشنایی نوجوانان با شخصت‌های تاثیرگذار و ارزش‌های دفاع مقدس در اوایل شهریور ماه سال جاری به مراکز کانون سراسر استان ارسال شده است و بسیاری از اعضای کودک و نوجوان استان با راهنمایی مربیان کانون آثار خود را در قالب‌های متنوعی از جمله، شعر، قصه‌گویی، نشریه دیواری، پادکست، تصویرگری و ساخت کلیپ با موضوع ۸ سال دفاع مقدس تهیه و در فراخوان‌های مذکور شرکت داده‌اند.  

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: ساخت کارت‌پستال‌های موزیکال، برنامه ادبی «نامه‌ای به شهید گمنام»، فضاسازی مراکز، معرفی وقایع و ایام، اجرای وقایع‌نگار دفاع مقدس و معرفی کتاب‌های شعر دفاع مقدس به اعضای بخش مکاتبه‌ای کانون استان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده‌ی ستاد کانون استان برای اجرا در هفته دفاع مقدس می باشد.

زاهدی ادامه داد: در مرکز مهاباد برنامه‌ای با عنوان «عکس نوشته‌های ادبی دفاع مقدس» تدارک دیده شده است که تصاویری از صحنه‌های ناب جنگ تحمیلی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد و آن‌ها با تأمل در مضامین و مفاهیم این تصاویر به خلق اثر در قالب شعر و دلنوشته‌های ادبی می پردازند.

یادآوری می شود برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از ۳۱ شهریور شروع می شود و تا ۶ مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =