راهیابی بیش از ۹۵ پادکست از استان خراسان رضوی به مرحله دوم

۹۵ پادکست قصه‌گویی از استان خراسان رضوی در بین ۹۷۰ پادکست منتخب قرار گرفته و به مرحلۀ دوم بیست و سومین جشنوارۀ بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون در اولین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بیش از ۱۷۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده که با پایان داوری مرحله‌ی اول، ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.

گفتنی است: در مرحله دوم بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، 95 اثراز مربیان و اعضاء کانون استان خراسان رضوی موفق شدند به مرحله دوم این جشنواره راه‌ یابند.

لازم به ذکر است: استان خراسان رضوی از میان31 استان بیشترین آمار شرکت کننده در این بخش قصه گویی  را به خود اختصاص داده است.

لازم به توضیح است مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به  نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =