فراخوان دومین مهرواره ملی شاهنامه‌خوانی منتشر شد

دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت استان چهارمحال و بختیاری در سه بخش شاهنامه‌خوانی، نقالی و پادکست برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره‌ ملی با هدف معرفی متون کهن، ترویج فرهنگ اصیل شاهنامه‌خوانی در سطح جامعه، آشنایی کودکان و نوجوانان با هویت ملی و کشف و پرورش استعدادهای شاهنامه‌خوانی و نقالی برگزار می‌شود.
بر همین اساس رویکرد این مهرواره امیدافزایی، ایجاد نشاط، پویایی اجتماعی و ارتقا مهارت‌های زندگی است.
محورهای موضوعی فراخوان دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، میهن دوستی، راستی و درستی، صلح، احترام به بزرگان و خانواده است‌.
براساس شیوه‌نامه‌ی اجرایی این فراخوان، شرکت‌کنندگان در گروه سنی نوخوان و نونهال (۷ تا ۱۲ سال) در بخش نقالی و شاهنامه‌خوانی، گروه سنی نونگاه و نوجوان (۱۲ سال به بالا) در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست و گروه سنی بزرگسال در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره پس از مطالعه فراخوان تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه‌ی این مهرواره به نشانی chvb.kpf.ir/submit ارسال کنند.
مراسم پایانی دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

فراخوان دومین مهرواره ملی شاهنامه‌خوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =