ویژه ‌برنامه قصه‌گویی «قصه‌های آن‌سوی خاک‌ریز» در کانون خوزستان برگزار می‌شود

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان خوزستان به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، ویژه برنامه قصه‌گویی کشوری «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز» را با حضور قصه‌گویان برتر کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌ عمومی کانون خوزستان، ویژه برنامه قصه‌گویی «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز»، به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با مشارکت قصه‌گویانی از استان‌های کرمان، کرمانشاه و یزد، از چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ آغاز و تا سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش طی این ویژه ‌برنامه، هر روز رأس ساعت ۱۱ صبح، یک قصه‌گو از هفت قصه‌گوی منتخبِ استان‌های خوزستان، کرمان، کرمانشاه و یزد، از طریق صفحه انجمن قصه‌گویی کانون خوزستان به نشانی ghesehgoueekhouzestan، به‌صورت زنده قصه‌گویی خواهد داشت.

گفتنی است: علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی می‌توانند قصه «قلعه‌ِجنی» را با قصه‌گویی فاطمه رشیدی از خوزستان در ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، قصه‌ی «ور آر یو حسن» را با قصه‌گویی آرام امینی از کرمان در یک مهر ۱۴۰۰ و قصه‌ی «نجوای کرخه» را با قصه‌گویی مونا سبحانی از خوزستان در ۲ مهر ۱۴۰۰، بشنوند و ببینند.

همچنین، مرجان نوروزی زاده از خوزستان در ۳ مهرماه ۱۴۰۰ قصه‌ی «یه جور دیگه»، نعیمه بیدمشکی از یزد در ۴ مهر ۱۴۰۰ قصه‌ی «فقط پنج کوچه بن‌بست»، علی قسمتی از کرمانشاه در ۵ مهر ۱۴۰۰ قصه‌ی «۷۳ مین یار» و فاطمه جوکار از خوزستان در ۶ مهر ۱۴۰۰ قصه‌ی «راز سیب» را، در ویژه برنامه قصه‌گویی «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز» اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =